مصاحبه آرشیو خبر ها
دیبالا می داند چه می خواهد ، باید به جوانانمان اعتماد کنیم

دیبالا می داند چه می خواهد ، باید به جوانانمان اعتماد کنیم

بیانکونری با دو گل پائولو دیبالا و تک گل ماریو مانژوکیچ نتیجه ی3‐0 لاتزیو را در هم شکست، و البته پاتریک در همان ابتدای نیمه ی اول با اخراجش آبی آسمانی ها را در نفره کرد، مکس آلگری بعد از بازی در گفت و گو با مدیاست پرمیوم گفت:

 

بازی خطرناکی بود اما بچه ها با رویکرد درستی واردش شدند.خیلی کمتر اینها می توانستیم در انتهای بازی به مشکل بخوریم .بازیکنان چند بار حرکات نمایشی مانند پشت پا و دریبل سر پا زدند که نیازی به آنها نبود، من اغلب عصبانی هستم چون هر اشتباهی می تواند برایمان گران تمام شود امشب ما بعد از اینکه دو گل جلو افتادیم شدت عملمان را کم نموده و ریسک کردیم، اما خب شاید من بیش از حد سخت گیرم. دیبالا بازیکن خوب و بسیار باهوشی است. او در بازیش در نقش تقریبا ― پشت مهاجم لذت می برد و مهاجمان را به هافبک ها متصل می کند، او کاملا می داند که قرار است چه کند.

 

آلگری افزود:

 

بچه ها امشب در فاز دفاع خوب کار کردند و گل نخوردیم، ما باید می بردیم، چرا که ناپولی می تواند تمام بازی های باقی مانده اش را ببرد، من تیم را به جلو هل می دهم، چرا که باید به به سطح بالایی برسیم.، ما باید تیم را به سطحی برسانیم که بازیکنان برای هر بازی نیازی به انگیزه دادن مربی نداشته باشند، شاید من بعضی وقت ها بیش از حد این کار را می کنم.

 

با توجه به اینکه اگر هفته رم ناپولی را ببرد و یوونتوس فیورنتینا را شکست دهد، قهرمانی مسجل می شود، حالا همه در مورد فصل بعد صحبت می کنند:

 

ما باید نفرات این تیم را اعتماد کنیم، چرا که گروه کم سن و سالی هستند و می خواهیم در لیگ قهرمانان خوب کار کنیم، ما به تدریج بهتر شدیم اما باید باز هم پیشرفت کنیم، هضم کردن حذف شدنمان در لیگ قهرمانان امسال واقعا سخت بود. در سری آ‌ بازگشتی رویایی بعد از آن شروع بد رقم زدیم، اما می توانیم حتی بهتر کار کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: